رویدادها آرشیو خبر ها
پایان عصر مصدومیت های سریالی در یوونتوس

پایان عصر مصدومیت های سریالی در یوونتوس

 

بر خلاف پیش‌بینی‌ها آندره‌ا بارتزالی مدافع تازه بازنشسته شده یوونتوس به جمع اعضای كادر فنی این باشگاه در فصل جدید نخواهد پیوست و به جای او دنیه‌له تونیاچینی رئیس 55 ساله مركز «علمی، پزشكی، ورزشی باشگاه میلان» كه تابستان گذشته پس از 20 سال با این مركز وداع كرد، بنا به تصمیم و درخواست مائوریتسیو ساری به یووه خواهد آمد.

 

به گفته روزنامه La Gazzetta dello Sport، پس از آویختن كفش‌ها توسط آندره‌ا بارتزالی مدافع جنگنده و متعصب یووه در فصل گذشته، شایعاتی مبنی بر حضور او به عنوان یكی از دستیاران سرمربی بعدی یووه در رسانه‌ها به گوش می‌رسید. اما به نظر می‌رسد او از این تصمیم منصرف شده و قصد دارد پس از چند ماه استراحت به كادر مدیریتی باشگاه یوونتوس ملحق شود. بارتزالی برای حضور در بخش مدیریتی می‌تواند در انتظار زمان فرا رسیدن موعد انتخابات آتی هیأت مدیره یوونتوس در ماه‌های آتی باشد و یا همه چیز را به فصل بعدترش موكول كند.

 

 

دنیه‌له تونیاچینی در كنار فعالیت دو دهه‌ای‌اش در مركز علمی، پزشكی، ورزشی باشگاه میلان در حوزه Football Training و Medical sport دارای گواهینامه عالی از فدراسیون فوتبال ایتالیا است. او كه دوست قدیمی و همسایه سابق مائوریتسیو ساری بوده، قصد داشته به دعوت ساری، در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به عنوان یكی از دستیاران او در چلسی مشغول به كار شود.

 

آنطور كه Gazzetta گزارش داده؛ تونیاچینی به همراه آندره پرتوزیو به عنوان مربی بدن‌ساز و دكتر لوكا استفانینی (فیزیوتراپیست) به صورت رسمی به كادر فنی یوونتوس در فصل 2019‐2020 می‌پیوندند.

 

مركز (آزمایشگاه) «علمی، پزشكی، ورزشی باشگاه میلان» موسوم به Milan Lab در سال 2002 افتتاح و آغاز به كار كرده است. یكی از شیوه‌های نوین و مدرنی كه در این مركز صورت می‌پذیرد؛ پیش‌بینی و جلوگیری از آسیب‌دیدگی بازیكنان با استفاده از الگوریتیمی پزشكی به همراه تحلیل داده‌های مبتنی بر آمار است.

 

با توجه به تخصص و دانش دنیه‌له تونیاچینی به نظر می‌رسد می‌توان انتظار داشت مصدومیت‌های گاه و بیگاهی كه در گذشته گریبانگیر بازیكنان یوونتوس می‌‌شد، روندی كاهشی پیدا كنند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: